Отзывы о банке "Монобанк" Услуга: Дебетовые карты
Monobank прагне банкрутства
Як і багатьом у березні прийшло блокування від монобанку, і також десь вночі. Побачив через день, з початку був в стрессі, бо дуже нервую через будь що. Потім зібрався, думаю зберу всі документи, та надам, бо нічим незаконним і сірим не займаюся. Ага, як би не так. В мене не зовсім стандартна ситуація, мені родичі і знайомі переказували свої кошти, тому потрібно було звернутися до них за виписками та квитанціями. (Так я вважав, точно не знав і не знаю, бо не кожен день отримую блокування.). Монобанк (Monobank) ніяких конкретних пояснень не надав, тільки загальні.
Через два дні зрозумів, що швидко не зможу все зібрати, бо знайомі не відповідали. Написав в чат з питанням скільки в мене є часу щоб надати документи. І мені відповіли скільки завгодно (див. скріншот https://ibb.co/bgRFCwj). Я видихнув і продовжив збирати документи. Також я відповідальна людина, тому підписував всі документи, та розкладував їх по папках з датою транзакції, щоб перевіряючим було зручно (наївний).
Через два дні хотів зайти в монобанк, щоб звірити по транзакціям які квитанції вже є, а які ще залишилися. І не зміг зайти. В телеграммі побачив таке:
«На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
У зв’язку з накопиченою інформацією з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову у подальшому користуванні нашою карткою.»
Написав в підтримку, намагався пояснити, що збираю документи і що мені сказали що будуть чекати скільки потрібно. Але їм все пофігу. Скинув їм частину документів — пофігу. Пишуть вже не потрібно і документи нічого не змінять. Тобто відписка про «накопичену інформацію з різних джерел» це тупо відписка, бо нічого незаконного і навіть сірого я не робив, не може бути ніякої інформації. Просто не надав їм документи у якийсь відведений час, тому що думав, що час в мене є, і система автоматично заблокувала все.
Тобто після первого блокування у вас є десь 5 днів, не більше, і якщо в цей час не надати документи, то потім їх нічого не турбує. Я це саме в них і питав, а вони сказали «будемо чекати скільки потрібно»…
Уточню, що є клієнтом банку десь с 2017 року. Лімітів нбу я не перевищував і близько. І до цього думав, що mono найадекватніший, очевидно я помилявся. Зробили якимось терористом чи шахраєм, яким я в очевидь не є. Бо інакше не розпинався би тут і не принижувався.
Я розумію, що є рекомендації НБУ, але можна виконувати їх клієнтоорінтовно, пояснювати що потрібно банку від тебе, які документи, які терміни. Зі мною було навпаки через одне місце. І якщо згадати, що таке блокування на все життя, то це мені звісно неприємно, а то банк сам собі стріляє в ногу, бо народу в нас тільки меншає, а якщо ще і блокувати так всіх направо і наліво, то зовсім без клієнтів залишаться. І доречі це потім вплине і на всю країну.
Згідно з вищезазначеним я не рекомендую мати нічого спільного з monobank. Так, кошти вони скоріш за все повернуть (доречі це ще треба буде перевірити), але подібні блокування ні з чого для честної законослухняної людини це величезний стрес, а здоров’я набагато важливіше за все, тим більш у такий тяжкий час. Бережіть себе.
Оставить комментарий к отзыву
Отзывы о банковских продуктах
Вы можете прочитать все отзывы о банках, либо отзывы по конкретному продукту по ссылкам ниже. Отзывы помогут вам определиться с выбором банка. Ознакомиться со всеми финансовыми организациями и их услугами вы можете на странице всех банков Украины.
Комментарии к отзыву
На данный момент нет комментариев. Будьте первым, кто оставит здесь свой комментарий.