Перекинула власній матері кошти які я отримала з депозиту 95 тис грн. Необґрунтовано заблокували кошти і картку матері. Подала документи що кошти були зараховані власною дочкою і з депозиту, нуль реакції, просто висять гроші не зрозуміло до якого часу. Як тепер платити мамі за комуналку чи... Читать далее
Отзывы клиентов о банках Украины
Вы можете опубликовать свой отзыв о банках Украины, их услугах и продуктах. Для этого необходимо выбрать банк из выпадающего списка, нажать на кнопку "Перейти" и нажать кнопку "Написать отзыв".
Последние отзывы
Нормально – комфортно, тихо, чемно обслуговують у відділенні. Таким і має бути сервіс, насправді просто про це не всі знають і це стосується не лише банків, а й усієї української сфери послуг (вона у нас жахлива як мінімум у плані спілкування співробітників та відвідувачів). Був у банку на... Читать далее
депозит у меня уже тут был, проценты забрала, но предложили новые условия которые по своему показались интересными - не нужно ждать полгода-год, а можно забирать % каждую неделю. хотя так процент выходит меньше, но мне было покомфортнее получать постепенно доп. денежку... на год получилось 15,50... Читать далее
Ситуація перша
Банк збирає особисту інформацію і передає "на сторону". При відкритті дебетової! картки потрібно було заповнити анкету, де банк цікавить ваші статки, квартири , машини і т.ін. Кредитну карту не замовляв! Після оформлення документів на відкриття рахунка через декілька днів... Читать далее
Як і багатьом у березні прийшло блокування від монобанку, і також десь вночі. Побачив через день, з початку був в стрессі, бо дуже нервую через будь що. Потім зібрався, думаю зберу всі документи, та надам, бо нічим незаконним і сірим не займаюся. Ага, як би не так. В мене не зовсім стандартна... Читать далее
Сами карты открывают без согласия, снимают деньги и требуют с человека
Ніколи в житті не брала кредити користувалась тільки власними коштами . Банк сам збільшив кредитний ліміт за що згодом я поплатилася. Одного ранку я прокидаюся заходжу в застосунок моно банк і бачу , що у ночі за дві хвилини зникли всі кошти (як власні так і кредитні ) шляхом здійснення... Читать далее
По перше мобільний додаток - це жах суцільний! Дизайн з 2010 року, функціонал обмежений максимально, порівняно з функціоналом моно чи приват - це тільки для перевірки балансу.
Друге - це звязок з оператором - в них настільки кончена та застаріла ІТ інфраструктура, що звязатися можна лише... Читать далее
Галімий банк,заблокували картку сину не дивлячись на те що він військовий моб.не йдуть і не хотять на нормальні лояльні пропозиції,
Не Рекомендую звертатися в цей банк.
Только что получил смс от банка что он отказывает мне в обслуживании и продолжении деловых отношений с 08 04 24. Основание - неприемлемо высокий риск. Карта банка и я его клиент примерно два года. Ничем себя не запятнал. Что почему ничего не понятно. Мой ответ банку - ВЫ ИДИОТЫ.
26.03 о 23,04 годині зробила в моно перевод зі своєго доларового ФОП рахунку на гривневий ФОП рахунок, але мені на гривневий впала сума в 40 разів більша,ніж було треба, тому що змінився алгоритм переказу, про який банк не повідомляв своїх клієнтів, а я не звернула уваги, що у вікні ввода суми... Читать далее
Заблокували рахунок за продаж власної техніки на олх на 89 тис грн!!!
Хочу поскаржитись на менеджера відділення,яка працює з фіз особами Шевченківського відділення,яке знаходиться за адресою м.Київ,вул Смоленська, я обслуговуюсь у відділенні як пенсійний клієнт,мені подзвонили з відділенням,під приводом прийдіть поміняйте карту карту,хоча карта у мене не... Читать далее
Карткою не користуюсь вже більше року, так як звільнилася з роботи, і ця картка мені не потрібна. Весь цей час мені нараховували відсотки за картку, і ніяких смс не було по списаню, тільки один раз, недавно коли я і зрозуміла що вони її не закрили. Я не маю можливості поїхати до банку. Так як не... Читать далее
Оформила цифровую карту Универсальная, чтобы оплачивать коммуналку. Сегодня решила первый раз пополнить её в родном терминале. Итог - почти 250.00 грн комиссия за 5000.00 грн. Это была последняя капля, ни про какой ПриватБанк слышать не хочу. Люди, не связывайтесь с этими мошенниками и... Читать далее
Вітаємо.
Будь ласка, напишіть нам на help@pb.ua детальний опис ситуації та ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти розібратися в ситуації.
Абсолютно недорозвинені і наглі працівники, змусять вас годину чекати навіть якщо черги немає
Прийшов лист, що одностороннім рішенням банк закриває мої карти і розриває договір. А мені потрібно написати заяву щоб залишок коштів перевели на рахунок іншого банку. Написав-не так, написав ще одну з додатковою інфорацією яку затребували-знов не так. Зробіть ще селфі, а ще отаке, а може це не... Читать далее
Це не банк, а шахрайська спілка, вони при будь якій можливості дурять клієнтів на гроші, крадуть кошти з карток та тероризують по телефону ( сама нажаль постраждала), тому будьте обачні та звертайтесь в надійні банки бо це справжня шарашка.
Являюсь клиентом вашего банка примерно 15 лет, не уверен, что останусь с вами дальше. Работаю с укрсиб только благодаря качеству работы моего персонального менеджера Людмилы Захарченко. Именно она всегда помогает и решает вопросы, которые возникают при работе с данным банком. Иначе бы уже давно... Читать далее
Банк оферист не звязуитись обовязково обдурять Обслуговуння на дуже низькому рівні Все скриють правди не кажуть
Купив долари по 37,00 і по умовах банку залишив на депозиті на 3 місяці під 0,01річних по закінчені терміну виявилось щоб отримати сво суму я мою банку оплатити ще кошти виявляеться за смс про які я почув при отриманні коштів ,В банку працюе персонал якии нічого вам не розкаже щоб приховати всі... Читать далее
Моно Банк Дно здійснював переказ з кредитних коштів заблокували карту ,влаштували допит кому?чому?а як так?
підставили якраз тоді коли треба було !!!
некористуйтесь тим шлаком!!!
Після того як я надала банку документи за своїми джерелами доходу, мені зателефонували з банку і рекомендували САМОСТІЙНО, СВОЄЮ ВОЛЕЮ, написати заяву на закриття рахунку. Приїхавши у відділення, я нічого не підозрюючи поганого, тому що вже робила так в інших банках написала заяву на закриття... Читать далее
На днях посещал отделение Индустриалбанка по перевыпуску курты. Отделение работает на 5+. Меня встретили возле входа и подсказали к кому я могу обратится с моим вопросом. Девушка быстро нашла информацию о бо мне и помогла в получении новой карты. Рекомендую всем данный банк для использования и... Читать далее
Самый ужасный банк с тупыми правилами. Сами кредиты навязывают. Потом закрывают карту и по непонятной причине не открывают лимит.
Вітаємо. Шкода, що ми не змогли задовольнити ваші очікування, але ми дуже вдячні за відгук.